Chris van der Westhuizen: Ons het skaam geword vir die Woord van God

*******

Chris van der Westhuizen: Ons het skaam geword vir die Woord van God – Kerkbode

29 Mei 2023

Chris van der Westhuizen van Bloemfontein skryf: As ’n Christen het ek opgemerk dat daar ’n stryd is om politieke argumente te maak sonder om op die Bybel staat te maak.

Dit is veral duidelik in besprekings oor aborsie en selfdegeslaghuwelike. Dit is moeilik om ’n argument te formuleer wat nie op godsdienstige oortuigings staatmaak nie, omdat die Bybel so sentraal tot ons geloof is.

LEES OOK | Interview: President of World Communion of Reformed Churches on faith, tax and justice

Die probleem is dat wanneer ons aan die tafel met nie-gelowiges sit, ons ons Bybel moet agterlaat. Hulle glo nie daarin nie, en dus kan ons dit nie as ’n basis vir ons argumente gebruik nie. Selfs sogenaamde gelowiges raak geïrriteerd wanneer jy die Bybel wil gebruik om hulle “oorvertel deur mond-tot-mond” oortuigings te weerlê en teenstrydig te wees. Dit is ’n probleem omdat ons al ’n geslag lank probeer om in die openbare ruimte betrokke te raak sonder die Woord van God. Ons het skaam geword vir die Woord van God, en ons het probeer om argumente te maak sonder om daarop staat te maak.

Ons voel asof ons moet stilbly of moet weghardloop van die Skrif op trans- of selfdegeslag-huwelike omdat diegene wat nie in die Bybel glo nie ons argument sal verwerp as dit op godsdiensgebaseerde oortuigings gebaseer is. Maar ons moet onbeskaamd op die Woord van God staan. Soos Hebreërs 4:12-13 sê: “Die woord van God is lewend en kragtig. Dit is skerper as enige swaard met twee snykante en dring deur selfs tot die skeiding van siel en gees en van gewrigte en murg. Dit beoordeel die bedoelings en gedagtes van die hart. Daar is ook niks in die skepping wat vir God onsigbaar is nie; alles lê oop en bloot voor sy oë. En aan Hom moet ons rekenskap gee.

LEES OOK: Só kan jy kinders help om beter te lees

In ’n kultuur wat God en sy morele waardes so deeglik verwerp het, is dit belangrik dat ons as Christene moedig en onbeskaamd moet gee wat hierdie kultuur werklik nodig het: Jesus, die evangelie en die hoop van verlossing. Tog het ons skaam geword om te sê dat die huwelik tussen ’n man en ’n vrou in die Naam van die Here is. Ons is ook bang om te sê dat daar net twee geslagte is: manlik en vroulik. Ons moet onbeskaamd wees om hierdie dinge te sê, aangesien dit gefundeer is op die Woord van God en is wat ons geloof leer. Ons kan nie toelaat dat die vrees om deur die kultuur verwerp of bespot te word, ons weerhou om die waarheid te praat nie.

2 thoughts on “Chris van der Westhuizen: Ons het skaam geword vir die Woord van God”

  1. Daar is egter ‘n rede hoekom mense skaam oor dit geword het. En dis om rede dikwels probeer word om ander agendas te bevoorder dmv. bybel-aanhalings en godsdiens. Dit lyk dan uiters vroom en outoritatief, maar mens is amper gewaarborg dat dit nie die geval is nie.

    ‘n Politieke of ander argument, moet ook op sy eie voete kan staan. Maar daar sal dinge wees wat aksiomaties is en dit kan nie altyd somer bewys word nie.

Maak 'n opvolg-bydrae

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde word met * aangedui