WYSHEDE
  • Can God interrupt your life
    Psalm 55:22 -
    You really need to read this.
    "Friends are God's way of taking care of us."

This was written by a Hospice Physician:

I was driving home from a meeting this evening about 5pm, stuck in traffic on the NI North and the car started to choke and splutter and died - I barely managed to coast into a gas station \ Ultra city before Old Johannesburg Road, glad only that I would not be blocking traffic on the highway and would have a somewhat safe & warm spot to wait for the tow truck. The car wouldn't even turn over on starting it. Before I could make the call, I saw a woman walking out of the building of the garage and it looked like she slipped and fell into a petrol pump, so I got out to see if she was okay.

When I got there, it looked more like she had been overcome by sobs rather than that she had fallen.
    She was a young woman who looked really haggard with dark circles under her eyes. She dropped something as I helped her up, and I picked it up to give it to her. It was a 50c piece.

At that moment, everything came into focus for me: The crying woman, an old beat up Volkswagen beetle, crammed full of stuff with 3 kids in the back seat, and the petrol pump reading R10.00.

I asked her if she was okay and if she needed help, and she just kept saying "I don't want my kids to see me crying," so we stood on the other side of the pump from her car. She said she was driving to Limpopo and that things were very hard for her right now. So I asked, "And you were praying when I saw you fall down"? That made her back away from me a little, but I assured her I was not a crazy person and said, "He heard you, and He sent me."

I took out my petrol card and gave it to the petrol attendant to use to pay for the petrol and I asked him to fill up her car . And while it was fueling, I walked to the next door Steers and bought 2 big bags of food, some gift vouchers for more food and a big cup of coffee. She gave the food to the kids in the car, who attacked it like wolves, and we stood by the pump eating chips and talking a little.

She told me her name and that she lived in Bertrams. Her husband had left them 2 months ago and she had not been able to make ends meet. She knew she wouldn't have money to pay the rent on Jan 1 ,and finally in desperation, had plucked up the courage to call her parents, with whom she had not spoken in about 5 years. They lived in Limpopo. They said she could come live with them and try to get on her feet there.

So she packed up everything she owned in the car. She told the kids they were going to Limpopo for Christmas, but not that they were going to live there. I gave her some money, a little hug and said a quick prayer with her for safety on the road. As I was walking over to my car, she said: "So, are you like an angel or something?"

This definitely made me cry. I said, "Sweetie, at this time of the year, Angels are really busy, so sometimes God uses regular people."

It was so incredible to be a part of someone else's miracle. And of course, you guessed it, when I got in my car it started right away and got me home with no problem. I'll take it to the mechanic tomorrow to check, but I suspect the mechanic won't find anything wrong.
  • Mooi !
  • Dié een het ek vantevore al teëgekom en, verbeel ek my, met 'n VSA-agtergrond? Dit laat my dink aan die onlangse Racheltjie de Beer-debat of dit 'n eg Afrikaanse heldeverhaal is, en of die Afrikaanse weergawe nie dalk op 'n Amerikaanse weergawe berus nie. Die uitslag was, sover ek kon onthou, dat dit 'n oorspronlik Amerikaanse gebeurtenis was.
  • John MacArthur oor biggest threat to Christianity :

WOWWWW - hy sit die vinger vierkantig op die seerplekke! Dit is geweldig waar: " … decline in Biblical literacy… watering down… dumbing down … massive weakness… …. The Bible is minimized, value depreciated… “ EN dan om mense in die media te plaas “…. that communicate anything BUT doctrine and theology …” en dan glo die mense die gemors wat die media voorhou!
  • Jack took a long look at his speedometer
    before slowing down: 73 in a 55 zone.
    Fourth time in as many months.
    How could a guy get caught so often?

When his car had slowed to 10 miles an hour,

Jack pulled over, but only partially.
    Let the cop worry about the potential traffic hazard.
    Maybe some other car will tweak his backside with a mirror.
    The cop was stepping out of his car,
    the big pad in hand.

Bob? Bob from Church?
    Jack sunk farther into his trench coat.
    This was worse than the coming ticket.
    A cop catching a guy from his own church
    A guy who happened to be a little eager
    to get home after a long day at the office.
    A guy he was about to play golf with tomorrow.

Jumping out of the car,
    he approached a man he saw every Sunday,
    a man he'd never seen in uniform.
    'Hi, Bob. Fancy meeting you like this.'

'Hello, Jack.' No smile.

'Guess you caught me red-handed
    in a rush to see my wife and kids.'
    'Yeah, I guess.' Bob seemed uncertain.
    Good....

'I've seen some long days at the office lately.
    I'm afraid I bent the rules a bit -just this once.'
    Jack toed at a pebble on the pavement.
    'Diane said something about roast beef and potatoes tonight.
    Know what I mean?'
    'I know what you mean
    I also know that you have a reputation in our precinct '
    Ouch...
    This was not going in the right direction.
    Time to change tactics.
    'What'd you clock me at?'
    Seventy. Would you sit back in your car please?'

'Now wait a minute here, Bob.
    I checked as soon as I saw you.
    I was barely nudging 65..'
    The lie seemed to come easier with every ticket.

Please, Jack, in the car'

Flustered, Jack hunched himself through the still-open door. Slamming it shut, he stared at the dashboard.
    He was in no rush to open the window.

The minutes ticked by.
    Bob scribbled away on the pad.

Why hadn't he asked for a driver's license?

Whatever the reason,
    it would be a month of Sundays
    before Jack ever sat near this cop again.
    A tap on the door jerked his head to the left.
    There was Bob, a folded paper in hand
    Jack rolled down the window a mere two inches,
    just enough room for Bob to pass him the slip.

'Thanks.'
    Jack could not quite keep the sneer out of his voice.

Bob returned to his police car without a word.
    Jack watched his retreat in the mirror.
    Jack unfolded the sheet of paper.
    How much was this one going to cost?
    Wait a minute..
    What was this? Some kind of joke?

Certainly not a ticket. Jack began to read:
    'Dear Jack, Once upon a time I had a daughter.
    She was six when killed by a car.
    You guessed it - a speeding driver.
    A fine and three months in jail, and the man was free.
    Free to hug his daughters, all three of them.
    I only had one, and I'm going to have to wait until Heaven
    before I can ever hug her again.

A thousand times I've tried to forgive that man
    A thousand times I thought I had.
    Maybe I did, but I need to do it again.
    Even now.
    Pray for me.
    And be careful, Jack,
    my son is all I have left.'

'Bob'

Jack turned around in time to see Bob's car
    pull away and head down the road.
    Jack watched until it disappeared..
    A full 15 minutes later, he too,
    pulled away and drove slowly home,
    praying for forgiveness and
    hugging a surprised wife and kids when he arrived
    Life is precious.
    Handle with care.
    Drive safely and carefully.
  • SJOEEEE!! Hierdie "ticket" praat 100000000 maal harder as daai ander soort "ticket"!
  • Sjoe - dis so kragtig ! Dankie Oom Gideon.
  • Information, Please.
    Information, please.doc
  • Aggggg dis so roerend! BAIE dankie Gideon, ek dink nou aan al my geliefdes wat in " 'n ander wêreld sing" .... mag ek ook so vreugde in ander se lewe bring
  • Hoe mooi, maar tog so humanisties teen die einde met: "Life is a journey...NOT a guided tour." Oor die "tour" mag ons dalk van mekaar verskil, maar oor die hoofletter-beklemtoonde NOT "guided"? Sekerlik nie, want wie anders as die Heilige Gees is dan ons gids? So "sluk" ek ook maar dikwels "mooi stories" sonder om deeglik te kyk na die tipe "verpakking" waarin dit "toegedraai" is. Dankie, ds.Gideon, hiervoor. Ek "raas" nie hiermee met die "boodskapper" nie, maar kyk maar net krities na die "boodskap". Die "boodskapper" het my laat dink. Om ander vandag nog te kan laat dink, het 'n groot uitdaging geword. Ek vind dit baie dikwels ook selfs in ons selgroep sowel as onder gemeentelede, en sluit ook selfs nie die dominee uit nie, en ook nie myself (soms agter die deur) nie.
  • Het hierdie teksvers nie vandag aansienlike toepaslikheidswaarde in die kerk nie?

Spreuke 28:4 "Wie die wet van die Here verontagsaam, praat met lof van goddelose mense; wie die wet onderhou, beveg hulle."

Spring daar name (en gesigte) voor die geestesoog by die lees hiervan?
  • Tommie, vir my was die fokus van die storie maar die vertrouende onskuld van 'n kind, die wysheid van 'n baie menslike vrou wat die kind verstaan het en hulle uiteindelike agting vir mekaar.
  • Ds.Gideon, wees gerus, ek verstaan wat jy daarmee wou sê. By die eerste lees daarvan, egter, het Eugene Marais se gedig "Skoppensboer" by my opgekom, spesifiek die volgende twee versreëls:

'n Druppel gal in die soetste wyn;
    In elke roos 'n dowwe blaar.
  • "... by U is't my die beste; my toevlug waar ek stil vertrou, in nood my veilige veste.." ( ou beryming van Ps 91)
    mooi gebed.jpg
    650 x 609 - 59K

• The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis. Dante
  • n Stukkie uit die militêre veterane se FB;
    Die dominee het ‘n vrou besoek wat ’n moeilike tyd van teleurstelling en beproewing deurgemaak het. Langs sy stoel staan haar mandjie met haar naaldwerk. Hy tel ’n stuk naaldwerk op en kyk daarna. “Ek moet sê dis nie vir my eintlik mooi nie,” merk hy op. “Al die steke is dan deurmekaar.” Half geskok oor sy woorde steek sy haar hand na die stuk toe uit. “Maar, Dominee, dis borduur werk en u kyk na die verkeerde kant. Draai dit om. Die patroon is op die ander kant.” Hy glimlag. “Ek weet, Suster,” antwoord hy sag. “Ek wil net hê jy moet begryp jy maak met God dieselfde fout. Hy is met ’n borduurwerk in jou lewe besig. Jy sien net die deurmekaar en skynbaar doellose steke aan hierdie kant. Die patroon is aan die ander kant. Hy berei jou vir sy ewige koninkryk voor.”
  • SJOE ... ek sal 'n hele week hieroor kan nadink!! Op RB se FB gekry vanoggend:

"Knowledge is like coal, black and cold until it burns. We can pile up our knowledge like coal in our coal shed, and the snows of winter may cover it. But Bible-knowledge is combustible. Set it in the grate, or in the furnace, and there’s heat, power and life. Fire comes from fire. By the fire of the Holy Spirit our knowledge will burn and blaze on the hearth of our soul. Burn for Jesus. God bless you. REINHARD BONNKE"
  • Baie waar!
    smile because it happened.jpg
    400 x 284 - 19K
  • Ook waar:
    UIL.jpeg
    202 x 250 - 10K
  • Wyse woorde van 'n baie slim man ...
    einstein.jpeg
    279 x 180 - 10K
  • Nee, die wêreld gaan deur God vernietig word... 2 Petrus 3
  • Dalk moet 'n mens na die begrip "wêreld" kyk in die wydste sin van die woord, dus in alle moontlike lewenskontekste waarbinne dié begrip verskillende betekenisse aanneem. In die opvoedkunde dink ons graag aan die persoonlike en unieke "leefwêreld" wat elke indiwidu self tot stand bring deur middel van verhoudingstigtings met "dinge", ander mense, met hom-/haarself en God('n godheid). Ek dink ook graag aan 'n (besondere) "taalwêreld" waarbinne ek my bevind. Dit kan Einstein se spreuk verduidelik indien my medetaalgenote vere voel vir ons gemeenskaplike taal en toesien hoedat dit vernietig word soos tans, byvoorbeeld, op universiteitsvlak en in die "sakewêreld" (nog 'n voorbeeld van 'n "wêreld"). Einstein kan dan soos volg gelees word: "The (my language) world will ...be destroyed by those who watch my language being killed without doing anything." Ek dink Wynand gebruik dié begrip hier in sy mees omvattende sin wat alle ander moontlik identifiseerbare "wêrelde" insluit.
  • Ja Tommie, een van my dryfvere in die "ellendige" Limpopo se onderwys-wêreld was dat waar ek ook al beweeg het, wou ek "die wêreld" net 'n klein bietjie beter maak.

Sonder om rassisties te wees, net 'n enkele anekdote: ons "wit" dosente het sodra ons 'n kaal staats-kantoor kry, heel eerste dit uitgeverf, sommer 'n goedkoop mat op die grond gegooi, gordyne voor die vensters en 'n potplant of twee bygevoeg ... ons mede-landgenote het gedurig gekla: "the whites get all the nice offices"!!

Dit is nie 'n uitsondering nie, dat van die groter boere hier self die "potholes" in die pad regmaak waar hulle voertuie dag vir dag beweeg. My wyse ou vader het altyd gesê: "a stitch in time saves nine" -- dit is SO van toepassing op paaie: herstel die gat terwyl hy klein is, anders is dit kort voor lank 'n krater!

Elkeen van ons wéét dat dit soveel te meer op "evil" van toepassing is - kyk hoe vroeg in die Bybel se geskiedenis gee God gebooie: eers vir Adam en Eva 'n "jy-mag-nie" en nog later die Tien Gebooie! Deutr 8 spel die rasionaal baie mooi uit.
  • “When the good are overly merciful to the bad, the good eventually become the bad."

"Geneig tot alle kwaad" ... DIT is ons nou maar ten ene male!
  • Wees oor niks besorg nie maar laat julle begeertes in alles deur gebed en smeking met danksegging bekend word by God. Fil 4:6
    lewe te kort.jpeg
    218 x 232 - 10K
  • Prediker 10 vers 10 : As die byl stomp word en nie geslyp word nie, moet jy meer krag gebruik. Dit betaal om jou verstand te gebruik.

Abram Lincoln moes hierdie vers geken het, want kyk wat het hy gesê:

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe.”
    BYL skerpmaak.jpeg
    267 x 189 - 18K
  • Laat my nou dink aan wat 'n kind in die VSA glo eenmaal in 'n geskiedenis-vraestel geskryf het: Abraham Lincoln is gebore in 'n huis wat hy met sy eie hande gebou het.
  • :)) Goeie een Gideon! Die VSA se hoogste bome hou mense besig, soos die vraag of George Washington 'n appel- of 'n kersieboom afgekap het en die waarheid daaroor gepraat het ...
  • Ek lees tans dr. Isak Burger se boek, "Die Geesteswêreld - Perspektief op die onsienlike wêreld rondom ons". Op p.73 sê hy die volgende van Satan (wie se bestaan deur die AS-besluit van 2011 ontken word):

"Iemand wat nie die bestaan van die duiwel erken nie, kan net sowel die waarheid van die hele Bybel bevraagteken. Die koms van Jesus na hierdie aarde en sy verlossingswerk aan die kruis sou geen sin gehad het as daar nie 'n bose en sondige mag was waarvan die mens verlos moes word nie. Tydens Jesus se koms na die aarde het Hy talle konfrontasies met die duiwel en sy demone gehad en hulle telkens uit mense gedryf. Johannes sê uitdruklik in sy sendbrief : "Vir hierdie doel het die Seun van God verskyn, om die werke van die duiwel te verbreek" (1 Joh. 3:8).

"Dit is natuurlik die een ding wat die duiwel die graagste wil hê: dat mense aan sy bestaan moet twyfel. Dit is tipies van die duiwel om so lank moontlik anoniem of incognito te bly. Enige terroris, misdadiger en indringer wil graag so lank moontlik onbekend en ongeïdentifiseer bly; dit maak immers sy bose aktiwiteite soveel makliker."

As daar dan 'n man in die sinagoge was "wat in die mag was van 'n duiwel, 'n bose gees" volgens Lukas 4:33, waarom sal dit dan nie ook moontlik wees vir sinodegangers, soos sommige teoloë en kerkleiers, om óók in die mag van duiwels en/of bose geeste te wees tydens 'n sinodesitting nie, en dat hulle as "agente" van Satan 'n besluit kan deurvoer waarvolgens sy bestaan ontken word, alles met die doel van misleiding?

• Goeie lewenslessies.
    Life is short and not fair.doc
  • Ek was die afgelope tyd besig met die kerk se Eietydse Uitleg van die Geloofsbelydenis en kan nie anders as om duidelik die hand van die duiwel daarin te sien nie. Mag die Here die sinodegangers se oë daarvoor oopmaak. Daar is baie mense by die sinode wat hoë agting vir die kerk en predikangte het en nie kan/wil glo dat hulle iets verkeerd doen nie.
  • Is dit nie tragies dat daar ook hulle diegene is wat meen dat, as hul verhouding met die dominee -"intersessor" reg is, hul verhouding met die Lewende God ook reg is nie! Herinner dit nie aan iets van die RKK nie?
  • Praise GOD, everybody!
    Applaud GOD, all people!
    His love has taken over our lives;
    GOD’s faithful ways are eternal.
    Hallelujah! (Ps 117 The Message)

praise2.jpg
    300 x 225 - 8K
  • “Dwalinge word nooit voorgehou in hul naakte waarheid nie, sodat dit nie dadelik ontbloot sal word vir wat dit is nie. Maar dit word skelm voorgehou in ‘n aantreklike voorkoms, om in hierdie uiterlike kleding van misleiding vir die onervare meer waar as die waarheid self te lyk” (Iranaeus – Against Heresy ) - Op ons blog - Dankie Liza!

• Ek plak hierdie uittreksel na aanleiding van Wynand se raak brief aan Rudolph op sy ‘Hier staan ek’ blog.

Ek stem saam met die skrywer, Roger Salter – die siftingsproses het begin…

“Tough times lie ahead. The erosion of sympathy for Christians and the faith they hold guarantees this. A period of severe sifting appears about to begin. Other countries and cultures are ahead of us in feeling the flames of persecution. Competing faiths and societal attitudes are quickly turning against the folk who confess Christ and as opposition intensifies so the company of confessors will dwindle. An anti-Christian outbreak seems imminent. It may not be the last and final wave of attack but everywhere it seems that men are growing impatient with the rule of Christ and his faithful subjects. We are out of step with modern mores in morals, religion, politics, cultural tastes and amusements. We will be deemed to be intolerant and loveless critics of the current ways of the world. The peace and privileges we enjoy will be withdrawn. There are too many rapidly developing lobbies that would like to see us removed. Adherence to the Gospel is going to be costly. There are times when God looks upon the earth and faith cannot be found and the love of the many has grown cold. Church and community both, have turned away. The current tide of opinion and events seems to be pointing to a widespread occurrence of faithlessness and recklessness in human behaviour and belief. God may stem the advance of evil and folly but a time of trial may be ahead.”

‘n Uittreksel uit die artikel ‘Standing our ground’ deur Roger Salter op die Living Oracles blog.
    http://www.livingoracles.org/1/post/2013/01/standing-our-ground.html
  • Dankie Liza - dit troos nogal om te weet dat behoudende gelowiges wêreldwyd dit ook ervaar.
  • Wee die SLEGTE HERDER wat die skape in die steek laat! Mag die swaard sy arm tref en sy regteroog! Mag sy arm heeltemal verdor en sy regteroog heeltemal verduister word! (Sagaría 11 : 17)
    wolf in shephersclothes.png
    611 x 475 - 408K
  • “A long habit of not thinking a thing wrong, gives it a superficial appearance of being right, and raises at first a formidable outcry in defense of custom. But the tumult soon subsides. Time makes more converts than reason.” -Thomas Paine author of "Age of Reason."
  • Skakel na interessante webblad gekry op iemand se FB ( wonderbaarlik, die kennis/ wysheid wat Bybel-skrywers oor beskik het!) :

http://www.thecollectiveint.com/2013/02/scientific-facts-in-bible.html

• 'n Politikus het 'n lewensiklus soos 'n skoenlapper. Net voor 'n verkiesing dartel hy pragtig veelkleurig rond en maak almal se harte bly met wonderlike beloftes... en na die verkiesing word hy 'n grillerige, lelike wurm wat net vreet - tot die volgende verkiesing.
  • En is die parlement nie dalk die papie-omhulsel waar die papies slaap nie?
  • 'n Bybel wat besig is om uitmekaar te val, behoort gewoonlik aan iemand wat nie besig is om uitmekaar te val nie.
    Spurgeon.
  • He who knows not, and knows not that he knows not, is a fool. Shun him.
    He who knows not, and knows that he knows not, is a child. Teach him.
    He who knows, and knows not that he knows, is asleep. Wake him.
    He who knows, and knows that he knows, is a teacher. Listen to him.
    -Omar Khayam, 13th century philosopher
  • Baie wyse woorde dankie Liza - maak my asb wakker as ek aan die slaap is oor my stupidgeit :) :)
  • Ook van Omar Khayam

The Moving Finger writes
    and, having writ, moves on.
    Not all thy piety nor wit
    shall lure it back
    to cancel half a line,
    nor all thy tears
    wash out a word of it.
  • Edward FitzGerald se vertalings van Omar Khayam se kwatryne word in die literêre wêreld as meesterlik bestempel. Die vertalings daarvan is amper meer bekend as die poësie self.

Dit laat my nogals aan die woorde uit John Greenleaf Whittier se gedig, Maud Muller dink; “For all the sad words of tongue or pen, the saddest are – it might have been.”
  • CHILDREN'S LESSONS FOR ADULTS:

1. A four-year-old child, whose next door
    neighbor was an elderly gentleman, who had recently lost his
    wife. Upon seeing the man cry, the little boy went into the old
    gentleman's' yard, climbed onto his lap, and just sat there.
    When his mother asked him what he had
    said to the neighbor, the little boy just said, 'Nothing, I just
    helped him cry.'

2. Teacher Debbie Moon's first graders were
    discussing a picture of a family. One little boy in the picture
    had a different hair color than the other members. One of her
    students suggested that he was adopted.
    A little girl said, 'I know all about
    adoption, I was adopted..'

'What does it mean to be adopted?', asked
    another child.

'It means', said the girl, 'that you grew
    in your mommy's heart instead of her tummy!'

3. On my way home one day, I stopped to
    watch a Little League baseball game that was being played in a
    park near my home. As I sat down behind the bench on the first-
    base line, I asked one of the boys what the score was.
    'We're behind 14 to nothing,' he answered
    With a smile.

'Really,' I said. 'I have to say you
    don't look very discouraged.'

'Discouraged?', the boy asked with a
    puzzled look on his face...

'Why should we be discouraged? We haven't
    been up to bat yet.'

4. Whenever I'm disappointed with my spot
    in life, I stop and think about little Jamie Scott.

Jamie was trying out for a part in the
    school play. His mother told me that he'd set his heart on being
    in it, though she feared he would not be chosen..

On the day the parts were awarded, I went
    with her to collect him after school. Jamie rushed up to her,
    eyes shining with pride and excitement.. 'Guess what, Mom,' he
    shouted, and then said those words that will remain a lesson to
    me....'I've been chosen to clap and cheer.'

5. An eye witness account from New York
    City , on a cold day in December,
    some years ago: A little boy,
    about 10-years-old, was standing before a shoe store on the
    roadway, barefooted, peering through the window, and shivering
    With cold.

A lady approached the young boy and said,
    'My, but you're in such deep thought staring in that window!'

'I was asking God to give me a pair of
    shoes, ?was the boy's reply.

The lady took him by the hand, went into

the store, and asked the clerk to get half a dozen pairs of socks
    for the boy. She then asked if he could give her a basin of water
    and a towel. He quickly brought them to her.

She took the little fellow to the back
    part of the store and, removing her gloves, knelt down, washed
    his little feet, and dried them with the towel.

By this time, the clerk had returned with
    the socks.. Placing a pair upon the boy's feet, she purchased him
    a pair of shoes..

She tied up the remaining pairs of socks
    and gave them to him.. She patted him on the head and said, 'No
    doubt, you will be more comfortable now..'

As she turned to go, the astonished kid
    caught her by the hand, and looking up into her face, with tears
    in his eyes, asked her.
    'Are you God's wife?'

SEND TO ALL WHO LOVE AND CARE FOR CHILDREN.

• Sjoe!...as ek so na die Oscar Pistorius-saak luister, en veral noudat Pistorius deur Adv Gerrie Nel onder kruisverhoor geneem word, kan ek nie help om aan die volgende woorde van Koning Dawid te dink nie - “Laat my liewer in die hand van die Here val, want Sy genade is groot. Ek wil nie in die hand van ‘n mens val nie.” (2 Sam 24:14)
  • Baie waar Liza! Iemand het eenmaal oor hofsake gesê: "it is a war of words" - - baie duidelik is dit 'n woordgeveg tussen die twee advokate. Iewers in die loop van die saak het ek ook gelees wat iemand gewonder het waarom Oscar nie liewers 'n pleitooreenkoms aangegaan het nie - wat nou hier gebeur is dat advokate letterlik miljoene rande uit die saak maak.

Dan is die Shrien Devani saak ook nog daar.... albei mans, albei se geliefdes is dood, en om dan al die reaksies te lees, te sien en te hoor ... "trail by media" is ook al gesê. Hoe op aarde kan 'n regter heeltemal, ten volle, "onpartydig" bly te midde van dit alles???
  • Vroutjie Helen het gevra dat ek die volgende op die Forum pos.
    Uit "My Sakboekie", opgestel deur Helen Murray, p.46.

HE GIVETH MORE GRACE.
    He giveth more grace when the burdens grow greater:
    He sendeth more strength when the labourss increase.
    To added affliction He addeth His mercy,
    To multiplied trials His multiplied peace.
    When our strength has failed, ere the day is half done,
    When we reach the end of our hoarded resources,
    Our Father's full giving is only begun!
    His love has no limit, His grace has no measure,
    His power no boundary known unto men,
    For out of His infinite riches in Jesus
    He giveth, and giveth, and giveth again.
  • BAIE dankie Gideon - dis pragtig! Dra asb waardering oor aan Helen.

Dagsê, Vreemdeling!

Welkom by ons nuwe geselsplek, as jy nuut is hier, skep 'n rekening en gesels saam.